Rozszerzona gwarancja Point S

Uszkodziłeś oponę, nie możesz jej naprawić – odbierz nową*

Rich text

Program „Rozszerzona gwarancja Point S” obejmuje opony Point S i jest 12- miesięcznym ubezpieczeniem Twoich opon, zapewniającym bezwzględny spokój i oszczędność Twojego budżetu w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Jeśli zakupiona przez Ciebie opona zostanie uszkodzona, naprawimy ją w serwisie sieci Point S lub w przypadku braku możliwości naprawienia wydamy nową w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku braku możliwości wydania identycznej opony zwrócimy koszty jej zakupu.

Zasady programu „Rozszerzonej gwarancji Point S”:

Program jest formą ochrony w przypadku niesprzyjającego zdarzenia losowego. Nie obejmuje on przypadków nadużycia lub niewłaściwego eksploatowania opon np. poprzez używanie opon w sportach motorowych lub uszkodzeń powstałych w wyniku wad pojazdu wpływających na oponę. Gwarancja Twojego bezpieczeństwa jaką przedkładamy w postaci programu „Rozszerzonej gwarancji Point S” obejmuje uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie normalnej eksploatacji.

Poniżej przedstawiamy przykłady zdarzeń objętych i wyłączonych z programu:

Zdarzenia objęte programem „Rozszerzonej gwarancji Point S”

  • Opona uszkodzona w wyniku uderzenia;
  • Uszkodzenia nienaprawialne;
  • Nienaprawialne przedziurawienie;
  • Uszkodzenie opony w wypadku pojazdu;

 

Zdarzenia wyłączone z programu „Rozszerzonej gwarancji Point S”

  • Niewłaściwe użytkowanie opony np. uszkodzenie opony spowodowane przeładowaniem lub zbyt niskim ciśnieniem w oponie;
  • Nadużycie opony, np.: nierówny bieżnik w efekcie użytkowania jej na torze wyścigowym lub wskazujące na używanie opony w sportach motorowych;
  • Nieprawidłowo założona opona, nieprawidłowe wyważenie koła / opony lub nieprawidłowo wykonana naprawa;
  • Nierówne i szybkie zużycie spowodowane mechaniczną nieregularnością konstrukcji pojazdu, np. brakiem zbieżności pojazdu;
  • Nieodpowiednie składowanie i uszkodzenia wywołane niekorzystnymi warunkami pogodowymi;
  • Przypadki wandalizmu;
  • Wszelkie koszty dodatkowe wynikające z niesprawności opony (odesłanie do punktu zakupu, szkody osobowe oraz materialne, koszty montażu itp.);

 

Rejestracja „Rozszerzonej gwarancji Point S”

W ciągu 3 dni od daty zakupu opony, klient chcący skorzystać z bezpieczeństwa gwarantowanego w programie obejmującego opony Point S, musi zarejestrować swoje dane na stronie internetowej: Point S Polska sp. z o.o., w zakładce „Rozszerzona gwarancja Point S” Po uzupełnieniu wymaganych danych: imię, nazwisko adres mailowy, nr dokumentu zakupu, nazwa opony, bieżnik i rozmiar, indeks prędkości, indeks nośności, ilość sztuk, nazwa dealera u którego została zakupiona opona, numer dokumentu sprzedaży, cena zakupu, DOT oraz zgoda na przetwarzanie danych -na podany adres e-mail klienta, wysłana zostanie wiadomość kodem certyfikatu potwierdzającego rejestrację w programie.

 

Rejestracja „Roszczenie uczestnika programu rozszerzonej gwarancji Point S”

Po stronie Klienta leży dostarczenie opony do serwisu, w którym zakupił oponę Point S wraz z potwierdzeniem mailowym otrzymania certyfikatu przystąpienia do programu, otrzymanego podczas rejestracji.

Serwis zweryfikuje możliwość naprawy opony, w przypadku pozytywnej opinii dokona bezgotówkowej naprawy (uwaga ubezpieczenie nie obejmuje kosztów zdjęcia opony, wyważenia, zamontowania ) wydając oponę Klientowi, który pokryje koszty wszystkich innych usług poza kosztem jej naprawy. Kolejno serwis zgłosi roszczenie do Point S na „Karcie rozszerzonej gwarancji Point S” dostępnej w zakładce „Ubezpieczenie opon Point S”. Prawidłowe wypełnienie „Karty rozszerzonej gwarancji Point S” jest warunkiem koniecznym pokrycia kosztów naprawy opony przez Point S.

W przypadku negatywnej opinii serwisu dotyczącej możliwości naprawy opony, serwis przyjmie zgłoszenie ubezpieczenia na „Karcie rozszerzonej gwarancji Point S” dostępnej na stronie Point S Polska sp. z o.o. w zakładce „Rozszerzona gwarancja Point S” odsyłając jego kopię oraz zdjęcie opony na adres ubezpieczenie@point-s.pl.

W ciągu 14 dni od zgłoszenia roszczenia do serwisu, w którym opona została zakupiona, Point S dostarczy nową oponę a w przypadku odnotowania braku jej dostępności zwróci Klientowi poniesiony koszt zakupu opony. Opłaty za montaż oraz usługi serwisowe naliczane są oddzielnie i stanowią koszt klienta.

(*) Zgodnie z Regulaminem programu „Rozszerzonej gwarancji Point S”

Klient

Poprzedzony "," dla każdej kolejnej sztuki opony

Informacje o zakupiony produkcie

(*) - pole wymagane; W przypadku braku jego zaznaczenia, zgłoszenie do ubezpieczenia nie będzie przyjęte a certyfikat nie zostanie wydany. (**) – pole nie jest wymagane, nie mniej pragniemy zaznaczyć że Point S Polska sp. z o.o. szanujemy klientów swojej sieci. Wysyłane informacje nie mają charakteru spam i nie są częstsze niż raz na kwartał.

Rich text

Informacja dodatkowa: Administratorem Państwa danych jest Point S Polska sp. zoo. Dane te będą przetwarzane w celach związanych z wykonaniem obowiązku zgłoszenia opon do w programie „Rozszerzonej gwarancji Point S” oraz spełnieniem obowiązków związanych z wysuniętymi przez klienta żądaniami, na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa przez okres 5 lat. Informujemy, iż przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Polityka prywatności" na stronie Point S Polska sp. z o.o..

Znajdź swój serwis Point S
Blisko Ciebie