Point S Tyres Truck
Rozwiazanie Point S dedykowane dla profesjonalistów.
Pierwsza Opona Point S Do Samochodów Ciezarowych
Odkryj Point S Tyres Truck, nasza nowa game opon do samochodów ciezarowych, zaprojektowana z mysla o spełnieniu szerokich wymagan profesjonalistów z branzy transportowej. Regenerowana, nadajaca sie do bieznikowania, zaprojektowana z mysla o trwałosci, gama polecanych opon Point S Tyres Truck jest czescia odpowiedzialnego podejscia specjalistów do jakosci, bezpieczenstwa, wydajnosci i ceny majacych znaczenie dla kazdej floty.
Certyfikowana gama opon
Ukierunkowana na najwazniejsze rozmiary, certyfikowana gama produktów Point S Tyres Truck obejmuje osiem kluczowych referencji. Wszystkie zaproponowane rozmiary posiadaja certyfikat 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake), gwarantujacy doskonałe osiagi w warunkach zimowych. Opony sa wytwarzana w Europie przez producenta TBR Premium, szesc obecnie zaproponowanych rozmiarów jest produkowanych w Polsce, dwie w Turcji.
Swietny stosunek jakosci do ceny & ekskluzywnosc
Podobnie jak wszystkie produkty marki Point S, opony Point S Tyres Truck oferuja swietny stosunek jakosci do ceny.
Odkryj wysoka jakosc produktów dostepnych w sieci Point S!
Regional Haul
Nowo wyprodukowana opona Point S Regional Haul wzmacnia zaufanie do wysokiej jakosci produktów Point S teraz i w przyszłosci. Szeroki zakres zastosowania tej gamy produktów, wystepujace we wszystkich rozmiarach i pozycjach kół oznaczenie 3PMSF, najnowoczesniejsza technologia produkcji sprawiaja, ze opony staja sie łatwym w obsłudze, standardowym elementem wyposazenia pojazdu.
Przód (Steer)
| CECHY | KORZYSCI |
|---|---|
| Bieznik dostosowany do szerokiego zakresu zastosowan | Zwiekszona odpornosc na uszkodzenia mechaniczne bieznika, zoptymalizowane opory toczenia gwarantujace skuteczne hamowanie na mokrej nawierzchni |
| Wytrzymała, zebrowana konstrukcja bieznika | Wysoki przebieg i równomierne zuzycie bieznika |
| Oznaczenie 3PMSF na wszystkich rozmiarach | Pełna zgodnosc z europejskimi wymogami stawianymi oponom zimowym, wydłuzone osiagi w warunkach zimowych |
| Wytrzymała i zoptymalizowana konstrukcja karkasu | Wysoka odpornosc konstrukcji na uszkodzenia mechaniczne, trwałosc w zróznicowanych i wymagajacych warunkach, pełna i doskonała mozliwosc bieznikowania |
| Wysokie obciazenie mozliwe dzieki oponie 315/70R22.5 | Kompatybilnosc z samochodami ciezarowymi EURO-6 |
Napęd (Drive)
| CECHY | KORZYSCI |
|---|---|
| Wytrzymały, bezkierunkowy bieznik blokowy | Wysoki przebieg, wysoka trakcja gwarantujaca skuteczna przyczepnosc, łatwa konserwacja, szeroki zakres zastosowan |
| Mieszanka bieznika zoptymalizowana do wszystkich zastosowan drogowych | Zwiekszona odpornosc na ubytki bieznika powstałe na skutek uszkodzen mechaninicznych, skuteczne hamowanie na mokrej nawierzchni i zoptymalizowane opory toczenia, mniejsze i równomierne zuzycie bieznika |
| Oznaczenie 3PMSF na wszystkich rozmiarach | Pełna zgodnosc z europejskimi wymogami stawianymi oponom zimowym, wydłuzone osiagi w warunkach zimowych |
| Wytrzymała konstrukcja karkasu | Pełna zgodnosc z europejskimi wymogami stawianymi oponom zimowym, wydłuzone osiagi w warunkach zimowych |
Naczepa (Trailer)
| CECHY | KORZYSCI |
|---|---|
| Mieszanka bieznika zoptymalizowana pod katem wszystkich zastosowan drogowych | Zwiekszona odpornosc na ubytki bieznika powstałe na skutek uszkodzen mechaninicznych, skuteczne hamowanie na mokrej nawierzchni i zoptymalizowane opory toczenia, mniejsze i równomierne zuzycie bieznika |
| Wysoka gestosc lameli, czesciowo do 2/3 pełnej głebokosci bieznika | Dobra przyczepnosc na mokrej nawierzchni oraz wysoka skutecznosc hamowania nawet przy zaawansowanym stopniu zuzycia |
| Certyfikat 3PMSF bez negatywnego skutku dla pozostałych parametrów produktu | Pełna zgodnosc z europejskimi wymogami stawianymi oponom zimowym, wydłuzone osiagi w warunkach zimowych |
| Nowa, wytrzymała konstrukcja karkasu | Pełna zgodnosc z europejskimi wymogami stawianymi oponom zimowym, wydłuzone osiagi w warunkach zimowych |
| Gruba guma pod bieznikiem | Wysoka odpornosc na uszkodzenia mechaniczne bieznika, bedaca ochrona trwałej jakosci karkasu |
| Wysoka nosnosc | Indeks nosnosci 164 = 10 ton na os |
Mixed service
Opona Point S Mixed Service została opracowana z mysla o najbardziej wymagajacych warunkach eksploatacji mieszanej. Charakteryzuje sie bardzo wysoka odpornoscia na zuzycie, uszkodzenia i wbijaniem sie w bieznik kamieni. Posiada doskonała sterownosc i przyczepnosc.
Przód (Steer)
| CECHY | KORZYSCI |
|---|---|
| Sprawdzony wzór bieznika z głebokimi rowkami i zygzakowatymi krawedziami zeber | Równomierne zuzycie biznika i wysoka przyczepnosc zagwarantowana w kazdych warunkach uzytkowania |
| Specjalnie zaprojektowana mieszanka warstwy wierzchniej bieznika stosowana w transporcie mieszanym | Wydłuzony przebieg i najwyzsza mozliwa odpornosc na przeciecia, pekniecia oraz inne uszkodzenia spowodowane kamieniami |
| Solidna konstrukcja karkasu | Odpornosc konstrukcji na uderzenia i mozliwosc ponownego bieznikowania |
Napęd (Drive)
| CECHY | KORZYSCI |
|---|---|
| Otwarty wzór bieznika z głebokimi rowkami i zygzakowatymi krawedziami zeber | Równomierne zuzycie biznika i wysoka przyczepnosc zagwarantowana w kazdych warunkach uzytkowania |
| Centralne zebro | Równomierne zuzycie i niski poziom hałasu na osiach napedowych |
| Specjalnie zaprojektowana mieszanka warstwy wierzchniej bieznika stosowana w transporcie mieszanym | Wydłuzony przebieg i najwyzsza mozliwa odpornosc na przeciecia, pekniecia oraz inne uszkodzenia spowodowane kamieniami |
| Wytrzymała konstrukcja karkasu | Odpornosc konstrukcji na uderzenia i mozliwosc ponownego bieznikowania |
Naczepa (Trailer)
| CECHY | KORZYSCI |
|---|---|
| Technologia ECD | Gwarancja zwiekszona trwałosc i mozliwosc bieznikowania |
| Specjalna, odporna na zuzycie mieszanka bieznika | Wysoki przebieg w połaczeniu z doskonała odpornoscia na przeciecia, wykruszenia i wyszczerbienia bieznika |
| 4-zebrowa konstrukcja bieznika z duzymi blokami | Zapewnia doskonała trakcje i optymalna odpornosc na uszkodzenia na nieutwardzonych nawierzchniach dróg |
| Bloki w kształcie litery S i komputerowo zoptymalizowany układ płaszczyzn |
Niski poziom emitowanego hałasu |
| Konstrukcja zapobiegajaca wbijaniu sie kamieni | Wysoka skutecznosc zapobiegajaca wbijaniu sie kamieni |
Point S - Zaufany, Miedzynarodowy Partner W Biznesie
Siec serwsów działajaca w ponad 50 krajach, gwarantuje szybka dystrybucje, lokalna obsługe specjalistów o szerokim doswiadczeniu w obsłudze opon ciezarowych.
* Skrót FRT »Free Rolling Tyre« jest oznaczeniem prawnym opony zgodnym z regulaminem EKG ONZ nr 54, który wskazuje, ze opona jest przeznaczona do montazu na osiach przyczep, naczep oraz dodatkowych osiach pojazdów silnikowych, ale nie na osiach napedowych ani przedniej osi kierowanej. Opony FRT charakteryzuja sie zazwyczaj
wyzszym indeksem nosnosci i sa zaprojektowane do przenoszenia duzych obciazen, z jakimi zmagaja sie przyczepy. Point S nie gwarantuje i nie moze byc pociagniety do odpowiedzialnosci za jakiekolwiek potencjalne roszczenia zwiazane z oponami FRT zamontowanymi poza tymi zaleceniami.